​ . ריקי כהן זליג | מעצבת גרפית בוגרת בצלאל | מיתוג לעסקים | אודות
top of page

אודות: ריקי כהן זליג | מעצבת גרפית

נעים להכיר,

שמי ריקי כהן זליג, אני מעצבת גרפית מזה 20 שנה, בוגרת האקדמיה לאמנות ועיצוב בצלאל בירושלים. בעלת סטודיו לעיצוב גרפי המתמחה במיתוג לעסקים ויצירת שפה גרפית באונליין ובאופליין.

אנו חיים בעולם תחרותי, רווי במסרים עם המון "רעש פרסומי", כך שכל עסק בין אם הוא קטן או גדול חשוב שתהיה לו נראות נכונה שתבדל אותו מהמתחרים על מנת לבלוט בערוצי השיווק השונים ובכדי להיות מזוהה עם הסביבה.

 

בעזרת מיתוג נכון ומדויק עסקים יכולים לבדל את עצמם ולמצב את העסק שלהם גבוה יותר, המיתוג יוצר שפה גרפית (שפה מיתוגית) עקבית ואמינות בקרב קהל היעד.

 

דרך המיתוג והתוכן נעביר לצופה מסרים וערכים חשובים וככל שנהיה יותר עקביים בשפה הגרפית ובתוכן שלנו, כך נצליח למשוך את הלקוחות המדויקים לנו.

כמעצבת עצמאית מיתגתי עשרות עסקים וכשאני רואה את הנוכחות שלהם ברשתות החברתיות, עקביים בשפה הגרפית שלהם, מכניסים את הלוגו ומשתמשים בצבעים שמייצגים את המיתוג שלהם זה יוצר עקביות ובולטות שמושכת יותר תגובות ויותר לקוחות לעסק.

הצמיחה והגדילה שלהם גורמת לי אושר רב, לאט לאט נוצרת להם תדמית שהופכת אותם למותג בעיני הסביבה.

 

אשמח לעזור גם לעסק שלכם,

ריקי כהן זליג - מעצבת גרפית

ריקי כהן זליג מעצבת גרפית

למה דווקא אני?

חשיבה רעיונית ומקוריות

מאחורי כל עיצוב ישנה חשיבה מרובה עם  דגש על רעיון ומקוריות  שילווה את התוכן ויעביר את המסר בצורה יצירתית, ברורה ומעניינת. 

 

לעיתים הרעיון מוצלח, יצירתי ומקורי ולעיתים ללקוח חשוב לשמור על עיצוב נקי בגובה העיניים ופחות מתוחכם. לכן חשוב לי לעשות תיאום ציפיות לפני תחילת העיצוב.

יצירתיות וחשיבה מחוץ לקופסה

מאחורי כל עיצוב יש חשיבה רעיונית  קונספט, ויצירתיות, מה חשוב להדגיש ולהבליט בעיצוב, איך כדאי למשוך את הצופה ולמקד אותו במה שחשוב לנו, מה עיקר מה תפל. עיצוב גרפי זאת למעשה דרך להעביר מסרים ואינפורמציה בצורה ויזואלית שתהיה יותר קלה ומובנת לצופה ותחזק את התוכן בצורה יותר קלילה ומהירה. לעיתים צריך לחשוב מחוץ לקופסה על מנת לתת את הפתרון המקסימלי להעברת הרעיון והמסר.

אייקון להמחיש ניסיון רב

וותק מעל 20 שנה

לפני שהפכתי להיות עצמאית, הייתי שכירה במשרד פרסום, סטודיו ובתי דפוס. הניסיון הרב שצברתי כמעצבת לגופים וארגונים גדולים כגון:  משרדי ממשלה, עיריית ירושלים,  סינמטק וגם לעסקים קטנים ויינוניים סייעו לי רבות כעצמאית וכיום יש לי את הידע והניסיון לעצב לחברות והארגונים גדולים וגם לעסקים קטנים.

תודעת שירות גבוהה

שירות הוא אבן היסוד שלי, חשוב לי לתת ללקוחות שלי את השירות הטוב ביותר. לפני כל עבודה שאני מעצבת אני מדברת עם הלקוח וקשובה לצרכיו. בנוסף אני עושה תיאום ציפיות על מנת שהעיצוב יהיה מדויק ולשביעות רצונו. אני גם מקפידה להיות בקשר עם הלקוחות שלי, ורואה כיצד הם משווקים את העסק שלהם, לעיתים אני נותנת להם טיפים ורעיונות לשיווק.

עמידה בלוח זמנים

ישנן עבודות עם דחיפות גבוהה יותר שנדרש ממני לעבוד בלוח זמנים צפוף. עם כל שנות הניסיון שצברתי למדתי לעבוד בצורה יעילה ונכונה על מנת שאוכל לספק את העבודה ברמה הגבוהה והמקצועית ביותר ולעמוד בלוח זמנים שנדרש ממני עד לסיום הפרוייקט.

שת"פ עם שירותי מקצוע משלימים

אני מקפידה לעבוד עם בעלי מקצוע איכותיים ומקצועיים שמשלימים את השירותים שלי, כגון: אנשי תוכן, קופירייטרים, בתי דפוס. הקשרים הטובים שיצרתי איתם יכולים להועיל ולסייע ללקוח ברמת השירות שהוא יקבל ובמחירים הוגנים מבלי לפגוע במקצועיות ובאיכות של התוצר הסופי.

אייקון שממחיש לימודים והשכלה

לימודים והשכלה

אני בוגרת בצלאל וכל הזמן חשוב לי ללמוד ולהתעדכן כדי לספק ללקוחות שלי את השירות המקצועי ביותר בשילוב חדשנות וטכנולוגיה שכל הזמן משתנה ומתחדשת. ולכן חשוב לי כל הזמן ללמוד קורסים ייעודיים על מנת להשתלם ולהיות רלוונטית ועדכנית בתקופה שיש בה כל הזמן חידושים וטרנדים. 
 

אייקון שממחיש דייקנות

דייקנית ויסודית 

עיצוב נכון עם חשיבה נכונה מבחינה עיצובית יעביר את המסר והאינפורמציה בצורה הרבה יותר מהירה וברורה לעיני צופה.  חשוב לי מאוד לדייק ולתת לזה ביטוי גם אם צריך להיכנס לפרטים הקטנים מה שמצריך ממני לעצב בצורה קפדנית ושימת דגש לפרטים הקטנים.

אייקון שממחיש הקשבה

קשובה לצרכי הלקוח

לפני כל עבודה שאני מעצבת בין אם העבודה גדולה או קטנה, חשוב לי לפני הכל להקשיב לצרכי הלקוח ולעשות תיאום ציפיות ותשאול נכון על מנת לדייק את העיצוב שיראה יפה, מקצועי ויעביר את המסר נכון ולשביעות רצונו של הלקוח.

bottom of page