​ . האם חשוב שיהיה מיתוג גם לעסקים קטנים?
top of page

האם חשוב שיהיה מיתוג גם לעסקים קטנים?

עודכן: 24 במאי 2020

בואו נלך 20 שנה אחורה לא היו הרבה בעלי עסקים כמו היום, אני אישית זוכרת שקנינו דירה והיינו צריכים עו"ד, לא הכרנו עורכי דין בכלל, אבא שלי נזכר במכר ששרת איתו בצבא שהוא עורך דין, אז שכרנו את שירותיו. כיום, אני מכירה הרבה עורכי דין. השוק רווי בבעלי מקצוע ולעיתים קשה לבחור בעל מקצוע זה או אחר ועל כן כולם צריכים בידול ושתהיה להם זהות עסקית.

מכוון שבעבר היו הרבה פחות עסקים קטנים, לא היה להם לוגו, בטח שלא מיתוג ותאמינו לי הייתה להם פרנסה ולקוחות בשפע, השיווק העיקרי שלהם היה מפה לאוזן כי תכלס לא היה להם הרבה מתחרים.


בעידן של היום השוק רווי בבעלי מקצוע ברמה גבוהה ובפועל אין להם הרבה עבודה מכוון שהתחרות גדולה, עסקים חייבים לשווק את עצמם וכאן נכנס עניין המיתוג והבידול של העסק שלנו, עסק שאין לו לוגו ולא מיתוג קשה יותר לשווק ולפרסם אותו, ללא מיתוג כולם נראים דומים.

המיתוג הוא למעשה התדמית והשפה הגרפית הויזואלית של העסק שלנו ואיך אנחנו נראים ונתפסים בעיני הסביבה. חשוב שהמיתוג יעשה בצורה מקצועית ע"י מעצב גרפי עם ניסיון בתחום עם חשיבה אסטרטגית כדי שנוכל להבין בעזרת פרטי המיתוג את הערכים והמסרים שהעסק רוצה לשדר ולעביר לנו וע"י כך ניצור בידול וייחודיות לעסק שלנו מהמתחרים/קולגות.

תסתכלו סביבכם על עסקים איך נתפס עסק ממותג לעומת עסק ללא לוגו וללא מיתוג. עסק עם לוגו ומיתוג יהיה ממוצב בעינינו אחרת, ראשית הוא יבלוט הרבה יותר וימשוך אליו יותר לקוחות, הוא ישאיר אחריו חותם ורושם של עסק מקצועי שמשקיע בנראות שלו ואנחנו נזדהה איתו.


במיתוג חשוב לחזור בעקביות על השפה הגרפית בכל מוצרי הפרסום ובנכסים הדיגיטליים שלנו, עם אותו לוגו, אותם צבעים ופונטים מה שיגרום לנו להשאר כל הזמן בתודעה של העסק.


עסק ממותג מתחבר אלינו רגשית לצבעים לעיצוב, משלים ומבליט את התכנים שלנו, החיבור הזה יוצר אצלנו רגש מסוים ואמפתיה שמשפיע אחר כך על קניית המוצר או השירות של העסק וע''י כך אנחנו נתפסים בעיני הקהל שלנו כמותג מקצועי עם ערכים מסוימים, בצורה זו נמשוך אלינו יותר לקוחות.


לשיחת ייעוץ התקשרו: 054-7703810

ניתן גם לשלוח ווצאפ

ריקי כהן זליג | מעצבת גרפית

מיתוג עסקי | עיצוב גרפי | בניית אתרים




39 צפיות0 תגובות
bottom of page