​ . איך מייצרים בידול לעסק?
top of page

איך מייצרים בידול לעסק?

עודכן: 31 במאי 2020

בזמן האחרון אני רואה הרבה דיונים בנושא של בידול - כלומר מה מייחד אותי ומבדיל אותי מהמתחרים שלי שיבחרו דווקא בי, שהרי לא כל הלקוחות מכירים את התועלות שלי.

הסיבה העיקרית לכך שיש הרבה מאוד עסקים בכל תחום ולאנשים הרבה פעמים קשה להחליט במי לבחור, ולכן השיקול היחיד שעומד לנגד עיניהם הוא המחיר.


איך מייצרים בידול לעסק ?

בתחומים מסוימים יותר קל לבדל את עצמנו, נניח פיצרייה שיש לה פיצה ללא גלוטן, היא תמשוך אליה בנוסף ללקוחות שיש לה גם אנשים וילדים שרגישים לגלוטן, כיום יש הרבה ילדים ואנשים רגישים לגלוטן ולפיצרייה כזאת יש יתרון יחסי על האחרות ומן הסתם יגיעו קהל שהמחיר לא משחק תפקיד.


הרבה עסקים מתקשים למצוא את הבידול שלהם, מה גם שעסקים רבים מבינים את הבידול שלהם אחרי כמה שנים לאחר שהם מכירים את המתחרים שלהם וגם ממה שאומרים הלקוחות עליהם ורק אחרי תקופה של שנה ואפילו יותר עסקים יודעים מה בדיוק הבידול שלהם.


צריך גם מאוד להיזהר עם המילה בידול מאחר וגם כשיש בידול ויתרון יחסי עדיין יש עוד עסקים עם בידול זהה לעסק שלנו, כמו לדוגמה הפיצרייה ללא גלוטן, עדיין יש עוד פיצריות כאלה, אומנם אין הרבה אבל עדיין יש.


ישנם תחומים שיותר קשה לבדל ואז הלקוח עושה שיקולים ובחירה בשירות הרבה פעמים לפי מחיר.

אל תדאגו, יש לזה פתרון אחר ! ניתן לבדל את העסק דרך מיתוג, כלומר לוגו ייחודי ואישי שמאפיין את הערכים של העסק שלכם. בעזרת המיתוג אנחנו נמצב את העסק גבוה, נבלוט ונמגנט אלינו לקוחות פוטנציאלים. המיתוג יעשה לכם חלק ניכר מעבודת השיווק וייחד אותכם שלא תראו כמו כולם.


לשיחת ייעוץ התקשרו: 054-7703810

ניתן גם לשלוח ווצאפ

ריקי כהן זליג | מעצבת גרפית

מיתוג עסקי | עיצוב גרפי | בניית אתרים




#איךמייצריםבידוללעסק#מהזהמיתוג#מיתוגועיצובגרפי#עיצובברושור#מיתוגגרפי#מיתוגלעסק#מיוגעסקי#מעצבלוגו#עיצובלוגו#לוגולעסק#כרטיסיביקור#מהזהמיתוג#שירותימיתוג#חשיבותהמיתוגלעסקים#מוצרימיתוג

64 צפיות0 תגובות
bottom of page