​ . איך מיתוג עסקי עוזר לעסקים למשוך לקוחות?
top of page

איך מיתוג עסקי עוזר לעסקים למשוך לקוחות?

עודכן: 24 במאי 2020

המיתוג הוא למעשה השפה הגרפית שלנו, שכוללת בתוכו את הלוגו שלנו, הצבעים, האלמנטים, שמשדרים ומעבירים לנו ערכים מסוימים שאנחנו מתחברים אליהם בצורה ריגשית.

כשרואים שוב ושוב את המיתוג שלנו ואנחנו כל הזמן עקביים אנחנו מושכים את הלקוחות המדויקים שלנו ונשארים כל הזמן בתודעה של הקהל שלנו.

קחו למשל את המותג אפל. הלוגו עם התפוח הנגוס המוכסף שמעביר לנו ערכים של חדשנות, טכנולוגיה, יוקרה, מקוריות ויצירתיות.

האנשים שמתחברים אל המותג אפל למעשה הם אנשים שאוהבים טכנולוגיה, חדשנות, יוקרה. זה נכון שהרבה אנשים מתחברים למותג אפל, כי למעשה הערכים הם מאוד חזקים ואופייניים לעידן הטכנולוגי של היום. אבל ישנם גם סוגי אנשים שלא מתחברים למותג אפל, אני אישית מכירה הרבה אנשים רוחניים, מטפלים, צמחוניים שדווקא נגד כל הטכנולוגיה בעידן החדש.

למעשה ככה זה בדיוק בעסקים הקטנים, אתם יכולים להסתכל סביבכם גם כשאתם ברשתות החברתיות ולראות לאיזה עסקים אתם נמשכים יותר ויזואלית, כמובן שגם התוכן בעל חשיבות גבוהה.

מיתוג זה למעשה שילוב ויזואלי שמשלים את התוכן ומדגיש אותו שיהיה לנו יותר קל מבחינה ויזואלית להתחבר אליו, לכן חשוב לדעת לבחור את הצבעים הנכונים, הפונטים המתאימים, התמונות ויחד ליצור עיצוב נכון ומעניין שישקף את הערכים והידע שלנו, על מנת למקסם את הנוכחות שלנו בין אם זה ברשתות החברתיות ובין עם זה בכל פריט במיתוג שלנו ובכל הנכסים הדיגיטליים שלנו.


לשיחת ייעוץ התקשרו: 054-7703810

ניתן גם לשלוח ווצאפ

ריקי כהן זליג | מעצבת גרפית

מיתוג עסקי | עיצוב גרפי | בניית אתרים



#מיתוג#מיתוגאישי#מהזהמיתוג#מיתוגועיצובגרפי#עיצובברושור#מיתוגגרפי#מיתוגלעסק#מיוגעסקי#מעצבלוגו#עיצובלוגו#לוגולעסק#כרטיסיביקור#מהזהמיתוג#שירותימיתוג#חשיבותהמיתוגלעסקים#מוצרימיתוג



24 צפיות0 תגובות
bottom of page